Tuesday, August 17, 2010

.::jawab Award dr cik Omey::.


Salam kepada semua blogger, semoga anda sihat2  di petang ramadhan yang mulia nie...Award ni saya dapat dari Cik Omey yer..dah lama tak dapat award..and kebetulan hari nie dgn penuh ketensionan saya rasa dapatlah merelax2 kan kepala dgn menjawab award beliawwwwwwwwwwww...jadi meh kite tgk sama2 soklan dia nie...

1) Nyatakan 7 makanan/minuman kegemaran anda sewaktu berbuka puasa atau bersahur :

  1. Air Yogurt Bliss

  2. Air Kelapa

  3. Air Laici

  4. Karamel

  5. Ais Cream

  6. Air Mineral

  7. Air Tea O
wakakakakaka tak ada mkanan pun..karamel tue maknan ker??? aku memang air jer aku nak bila buka puasa nie...sampai ada org marah2 aku coz tak nak makan...macam mana nak makan dah kenyang air...:)
so next adalahhhhhhh:

2) berikan kepada 5 orang (atau lebih)kepada rakan blogger anda:

:: kay kepada nama2 wanted kat atas tue sila amek award anda yer..kihkihkhihkihhkihk..:p ::

4 comments:

  1. miss jim..mama skrg dh susah nk blogwalking time office..sbb byk benda dh kena blocked....harapkan kat umah je..bulan poser ni lemau skit selemau broadben mama..hik2

    ReplyDelete
  2. u tolg i jwb kan tag ni leh?? xkan u xtau i ske minum apekan?? huk2..;p

    ReplyDelete
  3. minuman apaan tuh...


    met buka puasa jimmmmm

    ReplyDelete
  4. Mama: owhhh patutlah senyap jer...akak bawak lah broadband gi opisss kihkihkihh

    Nunu: Air yang kena warna PING!

    Adibey: Hari nie minum air kelapa lagi lahhhh uhuhuuuhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...