Thursday, October 7, 2010

.::Bantal dan Anda!::.

Assalammualaikum, dan selamat sejahtera kepada pengview blog Miss Jim hari yer..hehehehe hari nie Miss Jim nak citer sket karakter manusia dengan jumlah bantal yang kite gunakan semasa tido...so meh kite baca sama-sama tengok korang guna berapa bantal...atau tak ada bantal hehehehe...:p

1) Memeluk Bantal

Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa Seni. Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap Lukisan, muzik & sastera.Perasaan mereka halus Dan jiwa mereka romantik.Kadangkala Ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.

2) Menggunakan Banyak Bantal

Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.

3) Tidur Dengan Satu Bantal

Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.

4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki

Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan.. Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2. Mereka tdk suka berusaha.

5) Tidur tanpa Bantal

Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.

6) Tidak punya bantal

Kasihan betul... Miss Jim nasihatkan korang pergi kedai belilah satu, bukanya Mahal pun..beli topup 3hari sekali boleh!! untuk kesihatan tak boleh plak...huuhuhuhuh tuelah ragam manusia..:)

notakuku: MissJim suka bantal yang tak berapa lembut tak berapa keras..baru lena tido..:p

7 comments:

  1. hehehe..bantal zu warna pink jugak ke macam gambar tue?

    ReplyDelete
  2. waaaa menarik ni .. cik dya suka bangat dengan bantal...cik dya share ya...boleh ya..maceh maceh :)

    ReplyDelete
  3. huuhuhhu cik dya tidur bape bantal guna ea??

    ReplyDelete
  4. saya mne2 blh..yg penting tido..hahahaha

    ReplyDelete
  5. i ske bbantalkn lengan.. maksud die ape yek??;p

    ReplyDelete
  6. klau suka mkn bantal cmna? heheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...