Sunday, June 24, 2012

2012 North Tour

Mood: Kelat-kelat
Cuaca: Sunraise

Assalammualaikum semua dan selamat pagi...hurmmm orang lain berblog aku pun sibuk nak berblog..sudahnya tengoklah blog yang tak berbela ni, ada tapi serupa tak ada jer gamaknya. Okay, sekarang lupa kan kejap masalah office ke masalah personal ke masalah pun masalah jugak kalau internet tak ada coverage macam mana nak on-bloging kan...

Seyes, ini adalah bulan banyak masalah aku, kalau dibuat graf statistic problemo haruslah tiang yang tertinggi untuk bulan nie, tak apa...kerana sesuatu yang berlaku itu sejuta hikmah disebalik semua ni. 

Pepagi nih aku bukan nak citer benda yang tung tang tung tang yang tak de kena mengena ngan tajuk tapi nak citer aktibiti trip ke utara pada bulan depan nie...wah tak sabar rasanya nak pergi. Semua persiapan dari ticket, transport, activities, penginapan, route map semua dah selesai tinggal nak pergi jer ni. Korang mesti tertanya-tanya aku nak pergi mana nie kan?? (beriya betol)

Aku nak pergi merayap + meraban sakan ler....apa lagi, nak - nak dengan kawan2 yang sekepala yang dah lama tak hangout...mana tak nya sorang kat Johor, sorang kat Melaka and sorang lagi kat Penang. So since my bestfriend nak kawen kat Perlis...dengan secara wajibul ngunahnyalah kami akan memulakan trip dari Penang -> Kedah -> Perlis -> Langkawi -> Penang...

Okay dari aku duk membebel2 tak tentu arah ni baik kite layan gambar-gambar untuk menggalakkan proses berangan...:)

Penang Bridge

Kedah Mainland
Kangar Town
Pulau Payar (aku ni sungguh tak sopan tak tunjuk langkawi dulu terus jer serbu sini)
P/S: Hope I'll get back what I lost yesterday after I fixed it. Thanks Allah for giving me this strength. 

4 comments:

  1. ikut la...kami memang cuti jumaat - isnin :)

    ReplyDelete
  2. assalam princess jim..ehem mama pun nak ikut !! :)

    ReplyDelete
  3. moh ke utara beramai2 la mama....huuhuuh, kalau u all tak dapat nak attend tak apa nanti jim hupdate aktiviti kat sana :)

    ReplyDelete


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...