Thursday, July 5, 2012

Penang Boarding Now!

Mood: free hater :)
Cuaca: rintik-rintik sophea
 
 
Kepada para penumpang pesawat AK 5446 sila ke balai berlepas sekarang!....ting tong ting tong...huhuhuhu...yeay cuti untuk bercuti! (ada ke org cuti utk TAK bercuti? haruslah ada LOL! cuti sakit,cuti tipu tp gi interview sebenarnya, cuti kawen, dan macam2 sebab lagi lah knp org apply cuti)

Okay merujuk kepada gambar diatas haruslah korang faham berikut adalah barang penting yang aku tak boleh TERtinggal untuk boarding ke Penang mlmni...termasuk lah kad jemputan kawen pada 7 July 2012! Mau sesat kang kerja kawen orang lain yang kami pergi...

Korang2 semua jom lah bercuti ke Utara! Apa- apa pun doakan percutian kami ini selamat dan dijauhi dari bencana adapun malapetaka.Amin.Assalammualaikum! (^_^)

P/S:Cik Pim ikut sekali Miss Jim wuhuuhhuh...En.@7!$ thanks a lot sama kamoo! Semalam Nisfu syaaban! subhanallah semoga saya menjadi orang yang lebih baik :)

5 comments:

  1. slm nisfu syaban n slamt bercuti yek!

    ReplyDelete
  2. hepi holiday.. kim slm kat penantin loqlaq tu dan jgk adeq nisa yg comel.. hubby i bru blik so nmpknye xdpt la nk ke utara.. :(

    ReplyDelete
  3. assalam..ehem bestnya dpt menghadiri majlis perkahwinan ada..mak tak dpt hadir..menantu mama tu..baru turun dr pelantar..hukk2x..

    ReplyDelete
  4. assalam..ehem bestnya dpt menghadiri majlis perkahwinan ada..mak tak dpt hadir..menantu mama tu..baru turun dr pelantar..hukk2x..

    ReplyDelete


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...