Thursday, August 12, 2010

.::For those who are heels addicted::.

Hurmmm ni nak nasihat kan kawan2 serta bloggers yang suka sangat pakai heels...actually aku suka jgak pakai kalau kena tempat and sesuai dgn baju untuk jangka masa tak lebih dari 4jam berdiri aku leh pakai lagi lah tapi kalau lebih dari tue minta ampun aku sanggup pinjam kaki ayam...tak sanggup nak seksa kaki and pinggang...lantak larr kalau org nak pandang toleh2 aku pasal pakai kaki ayam jinjing kasut sendiri...yang penting aku selesa..hehehehe...anyway semoga kite semua sedar tentang keutamaan menjaga keselamatan diri agar tidak mendapat kecacatan kekal kelak..:)

2 comments:

  1. ai suka pakai heels but wajib bwk sandal jugak kat lam hbag..hehehe..sebb kalo lame sangat berjln, penat lak

    ReplyDelete
  2. huhuhuhuuh tuelah kan nak cantik..tapi kena sakit hehehhee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...