Monday, October 25, 2010

.::Majlis Kenduri Kahwen Kawan2::.

 Salam dan selamat pagi pada kawan2 semua..hurmmm tetibe jer pagi ni rajin nak hupdate entry. Citernya weekend lepas 23 October 2010...miss jim dan encik sizar menghadiri jemputan kawen kawan encik sizar di Felda Villa Jalan Semarak...majlis kenduri sangatlah meriah..tak cukup2 seat..tapi apa yang buat jim leh stay kat sana adalah disebabkan anak kawan encik sizar iaitu si Rasyad nie...

Walaupun bising dengan kompang dan pelbagai lagi bunyi2an yang membingit kan situasi...si comel ni tetap tido dengan lenanya...umur dia baru jer 1tahun 1 hari..semalam birthday rasyad tapi Miss Jim tak dapat attend majlis kenduri sambutan hari lahir rasyad sebab mereka di Johor Bahru..anyway dah start rindu rasyad balik dah...
 Sempat jugak kami bergambar di sekitar majlis Tamm dan Yan...diorg ni unik sket...tema hitam putih tapi Miss Jim pakai purple sebab tak ada baju hitam or putih yang sesuai untuk ke majlis nie..

Ni dia si Rasyad dah bangun...comelkan dia??? hurmm geram sangat..bila lah nak jumpa rasyad lagi yer..anyway Selamat Pengantin Baru kepada Tamm & Yann semoga perkahwinan kamu akan menjadikan kamu saling berkasih sayang hingga ke akhir hayat...amin.


P/S: Anyway thanks a lot to AndamanAby yang menaja makeup Miss Jim pada malam tersebut ;)

11 comments:

  1. wah.. siap kak aby yg make up.. ni yg jeles ni..

    ReplyDelete
  2. huhu jgn lah jeles..cik nunu kan ramai makeup artist..:)

    ReplyDelete
  3. cantik nya miss jim... jeles tau hehe

    ReplyDelete
  4. terima kasih ana,tpkan ana cantik lagi yang mencipta Miss Jim...:)

    ReplyDelete
  5. yang penting miss jim lagi cun dari pengantin.ooopsss..

    ReplyDelete
  6. haip!...hehehe daisy cakap slow2 sket..nanti ada yang kena baling ngan kerusi pelamin...hehehe anyway thanks cik daisy..:)

    ReplyDelete
  7. lawaaa baju dan tudung miss jim...hehe itu yg mama tgk..

    ReplyDelete
  8. thanks mama, baju beli kat jakel, tudung beli kat radiusuite.com =)

    ReplyDelete


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...