Friday, December 31, 2010

.:: 2011...hurmmm bosan ::.


Assalam untuk semua kawan2 bloggers...hurmm dah nak masuk 2011 tak sampai beberapa jam dari sekarang, so apa yang korang rasa bila dah nak masuk tahun baru nie? Anyway apa yang aku rasa is...hanya tahun yang bertambah peningkatan positif belum ternampak lagi setakat nie..maybe belum sampai momentumnya lagi kot.. jadi macam biasalah bila tahun bertambah + umur bertambah + jadi bosan pun bertambahhhhhhhhhhhhhhh.. huhuhuhu...kenapa aku tak rasa special pun 2011 nie...rasa macam biasa jer..tak macam tahun sebelum2 nie pun..sebelum2 nie aku excited jer..atau mungkin kini aku dah jauh ngan kawan2 kampus yang sebelum nie 6 tahun kami bersama2 lalui suka duka dan riuh rendah kami membingitkan rumah banglo dua tingkat atas bukit yang creepy tue...kihkihkhihkhi..bukan ke aku yang selalu tinggal sorang2 kat umah tue bila yang lain2 sibuk balik kampung atau pergi berdating...hurmmm apa2 pun aku rindu dengan kawan aku tue yang ntah apa2 kadang2 tue...so untuk yang happy dengan kedatangan 2011 ni aku wish korang semoga tahun 2011 ni akan buat korang lebih bermakna..

Hope korang jugak doakan aku moga 2011 nie mendatangkan impak positif untuk diri aku...kalau orang tanya apa azam aku..setakat nie aku tak ada azam apa2 cuma ada sedikit harapan tipis...hehehe anyway thanks sangat untuk korang yang sudi baca luahan kebosanan aku malamnie...:) peace no gado2...

P/S: Kepada penyokong Indonesia dan rakyat Indonesia tak payah lah nak menongkat langit sangat, sebabnya player msia tak buat latihan padang pun kat indon tapi still leh menang...apa citer.. please lah be pro macam orang apa jer tak leh terime kekalahan..adatlah main ada menang ada kalah..kalau kite kalah pun piala Suzuki Swift tue tak ada pun kiteorng nak halau korang balik..

(eceh2 aku emo lak lepas tgk berita khas malam nie :p)

2 comments:

  1. ko dok mana jim? jum g universl studio..

    ReplyDelete
  2. duk kota tinggi, g universal studio..hurmmm kalau ikut belungkur jetty okay lah..kalau nak masuk ikut kastam tambak johor...larat betulll hahahaha penat!

    ReplyDelete


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...