Wednesday, January 25, 2012

Berangan kan free :)

Assalammualaikum,

hye guys...saja nak ajak korang berangan..yerlah berangan tue kan free. Al maklumlah zaman sekarang ni lagi banyak benda yang nak diangankan hehe (cakap pasal diri sendiri lah tue). Tak kisahlah korang nak berangan logik ke tak, yang penting setiap yang kita angankan tue mestilah diusulkan dengan usaha dan doa barulah korang tak mimpi jer....tapi mimpi jadi nyata.
dream dari pak mertuaku google :0)
Alah korang bohong lah kalau tak pernah berangan, positif sket memang kadang2 kite berangan tue sesuatu yang sangat jauh dari diri kita tapi mana tau dengan berangan kite tuelah yang bawak kite berusaha nak realitikan apa yang kite angan-angan kan tue, betul tak kawan2?
Eh comelnya budak ni aku ke? wahahahaha (cth:berangan yg takkan jadi nyata)
Korang rasa apa yang korang angankan tue dah tercapai ke? ke 50% lagi nak capai? ke baru 10% jer... apa - apa percent pun korang capai, yang penting yakin pada diri set target anda, dan yang paling penting JANGAN BIARKAN ORANG LAIN MELEKEHKAN ANGAN _ ANGAN ANDA! :)

^korang yang baca entry aku ni memang sempoi! TQ^

4 comments:

  1. i berangan nk jadi princess.. ;)

    ReplyDelete
  2. wahahaha...i tau nak jadi apa huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. ha2x..berangan free kan !!..mama berangan nak jadi mak mertua yg sempui & poyo je !!..hukk2x..bolih gitu..

    ReplyDelete
  4. masalahnya, mama memang dah sempoi giler arghhhh...huhuhu, dah bape percent persiapan cik nunu mama?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...