Monday, March 19, 2012

.::labbaik allahumma labbaik::.



Salam Isnin buat semua yang singgah di Blog missfairladyjim..pagi yang indah ini akan dimulakan dengan satu perjalanan untuk menjadi tetamu-NYA...diharapkan perjalanan jauh ini akan memberikan satu pengalaman yang tak dapat dilupakan. Pada rakan-rakan sahabat taulan ampun maaf dipinta jika ada terkasar kata, terkecil hati, tersasul bahasa,terumpat, terkata,terperli, termakan mahupun terminum.Doakan perjalanan ini akan dianugerahkan umrah yang mambrur. Insyallah. Amin.

video

9 comments:

  1. assalam miss jim..syukur alhamdulillah tertunai impian miss jim utk menjadi tetamu Allah..semuga dipermudahkan segala2nya olh Allah..slm syg dr mama..

    ReplyDelete
  2. Moga mendapat umrah yg mambrur.. Mesti seronok berada di sanakan.. :). Selamat pergi dan pulang..

    ReplyDelete
  3. mama: Alhamdullilah jim selamat sampai tgh malam tadi. Semuanya sihat dan baik2 belaka, baru sampai dah rindu nak pergi semula. Semoga kite semua diberi banyak peluang nak menjadi tetamu Allah.

    Kak Rinna: Amin moga umrah yang dilakukan mendapat umrah yang mambrur,memang seronok tak tau nak gambarkan perasaan tue. Kak rinna sihat?

    ReplyDelete
  4. Akak balik dari Mekah sampai umah jer..terus demam.. alhamdullillah masa kat sana tak de laa demam..

    ReplyDelete
  5. kak rinna: Samalah, jim pun lepas 2hari di Msia selesema teruk...siap tidur mimpikan Kota Madinah :) (ada chance pergi lagi nie)

    ReplyDelete
  6. assalam jim..syukur alhamdulillah jim dah selamat pulang..maaf mama lambat lawat jim, sbb sibuk uruskan utk majlis bln mei ni..mama harap jim & family dpt hadir..ehem keliru ada satu suara lelaki panggil `mama`..he2x.. menantu takde kat sini..bertugas kat pelantar miri skrg ni..

    ReplyDelete
  7. mama: heheheheheh...tak apa mama,jim faham...insyallah kalau tak ada aral jim sampai lah :)

    khairin: hurmmm dah hari ke5 belum sembuh2 lagi, semoga ujian ini dapat membersihkan dari dosa2 kecil

    ReplyDelete
  8. Selamat kembali miss jim...cpt2 sihat ye miss jim..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...