Thursday, March 12, 2009

.::FaIrLaDy taNpA AkU::.


best kan tajuk aku kali nie..ermmm ni lah nak story kat korang sket kalau hidup fairlady tanpa aku dan aku tanpa fairlady memang tak ada serinya, atau lebih tepat lagi tak lengkap arr hidup kitorg nie..kasih sayang aku pada fairlady ni tak boleh nak digambarkan dgn kata2 pasal kata2 tue hanya susunan huruf2 saja..kalau nak gambar apa susah korang amek arr gambar aku dan fairlady berpelukan berciuman..uwakakakakkaka menangis arr nie bf aku baca..mesti dia akan rasa betapa dirinya di makam kedua..kuang3x..apakah perbezaan dan persamaan aku dan Fairlady korang nilai lah sendiri kat bawah nie betapa eratnya chemistry kitaorg ni:


vogue da vass

sophisticated

complicated

high performance

high expectation

sexy seyyhh

cun wala weyhh

mata dia garang beb

luxurious

sporty

~♥ lastly beli mahal2 leh muat 2org jer pasal xnak bagi abang aku ikut sempitlah kan=p♥~

2 comments:

  1. huhuuhuuhuh bro aku jeles..hari tue dia yang kata nak jadi org pertama miliki fairlady kat pasir gudang...=p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...