Friday, March 13, 2009

.::Ya @ Tak::.

sapa nak kenal dgn aku yang bak kata abang aku, aku ni sengal..ermmm yer kot..memang tak dapat dinafikan..so check list kat bawah nie kalau sapa yang dah pernah kawan aku tue try tgk memang yer atau tidak:


OutSpoKen (dululah skrg nie aku dah pandai pendam huhuhuhu)
head RocK
DrY HeArT
mAxImuM LoYal
pEnDeNdaM (so dOnt MesS uP witH me if NoT i Wish u'll DiE)
LoVe Do HanDcRaft
CoOkiNg
FaiRlaDy FaNaTic
SuKa MengaLah (ni sPecial caSe mcM if aKu ada suKa leLaki taPi ada PemPuan Lain suKa lelaKi yg saMa mesti aku MengaLah)
HaRdWorK
SmiLE aLways (tgh mrh senyum plastic arr)
Adventure
UneXpecTed Act (akU suKa waT sUrpriSe BirThdaY ceLebraTioN)
DarRing
TeRjaH
LoVe tO bE weDdiNg plAnEr consultant
Shoppaholic
SpEeDing bUkaN SpeEd Trap
NaUghty (ni org cakap arr aku rasa aku sopan jer wakakakakkaka)
StuBborn
SiLenT (if akU dah Marah akU senYap jer Malas banyak cAkaP)
TraveLLing
SunGlaseSS
phoTogRaphy
Tak Suka CATS tp suka TroPical FisH
suKa SPA
BukAn PemAaF (wakkakaka pandai2 lah korang)
naIk anGin kaLau Tak ada Angin =p
akU selalu bErGuraU
tRy sOmethIng NeW
KeJam (Jangan bg akU peluang jd KeJam kalah HitlEr)
B.L.o.G.g.E.r


p/s: pada korang yang rasa nak tambah tue silakan tambah kat comment ea..thanks for ur time=)

2 comments:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...