Tuesday, August 18, 2009

.::PC II Runaway ProjecT::.


Salam, hye kawan2 hari nie lepas kelas tadi around 2.30pm aku dan rakan2 pergi setlekan PC2 punya interview session kat TNB Klang...ermm firstly kiteorg pergi naik kereta yang baru dibeli mahathir, secondly amek gambar depan gate BMI, third kami semua meneruskan perjalanan ke Klang selama 40 mins dari BMI.


Sampai kat sana around 3.20pm...lepas tulis nama apa semua kat guard house kami menunggu Encik Hassanuddin selaku engineer yang patut ditemuramah, setelah beberapa min menunggu, Encik hassanuddin dtg bersama rakan sekerjanya ke bilik pengawal iaitu Encik Shahrul kalau tak silap aku...so kiteorg pun bertemuramah mesra2 kupang arr...dan kerja aku adalah merakam...setelah selesai, adegan seterusnya adalah mengambil gambar untuk sedikit cenderamata tanda terima kasih, dan..dan sony digi aku fullhouse! pergggghhh time tue lah nak fullhouse geram lak aku di buatnya, sdg aku tergesa2 untuk mendelete pic2 yang tak penting aku dgn secara TIDAAAAKKK sengaja telah mendelete sesi rakaman yang telah dibuat sebentar tadi alangkah terkilannya aku!!! geram tak terkata.. so that y gambar kat atas tue hanya ada gambar kat depan TNB jer pasal gambar tue amek sebelum balik...!!!


Lepas jer aku cakap ngan bebudak nie diorg pun tak tau apa nak buat apa ngan aku, dieorg pun pasrah jer lah pasal aku yang wat pasal...huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!=( menangis dalam hati lah jawabnya aku...next kami meneruskan perjalanan pulang ke Gombak, dalam perjalanan kami singgah di Shell kami terjumpa KFC...jadi kami dgn suka cita nya memaklum kan cutat ak@ hafiz telah membelanja kami makan petang (sebenarnya makan tghari kami) pada ptg tadi... alangkah terperanjatnya aku...huhhuhuhu rasa serba salah giler..coz my mom tak suka aku makan belanja2 org nie..tapi dah ustat kata ikhlas..jadi aku pun dgn paksa relanya mengiakannya..


Nak dijadikan cerita masa aku nak pergi cuci tangan nak makan shrimp stick tue aku telah disapa seorg pekerja KFC tersebut yang bernama ANNE aku ingat sapa, memang aku tak kenal... rupanya dia adalah kawan aku masa aku darjah 5 dulu..hhuhuhuhuuh aku memang betul2 lupa.. kesian kat dia, but anyway glad to see her i almost forgot about her..Lepas makan semua, kami meneruskan perjalanan pulang melalu hiway DUKE, sampai jer gombak hujan lebat tak terkata... aku basah lencun pasal nak bukak gate haram tue si roomate aku pergi padle lock lak...i just hope i may be okay even thou aku dah kena hujan second time b4 baik dari demam...amin..=)

2 comments:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...