Sunday, March 7, 2010

.::When SiZaR in KL::.

(cincin ni ada kuasa hikmat tau sekali kau jeling benjol sebiji)

Akibat terlampau rajin mengupdate blog aku dgn gatal tgnnya telah menguploadkan gambar2 tebabit:
Model: Sizar (myBoo)
Lokasi penggambaran: FoodCourt PuduRaya..lalalalala
Jenis Camera: Sony Cybershot 10.1mp
Photographer: MiSs JiM
Status: amatuer =p
tgk tue dia yang konon2 malas bergambar katanya..tapi aku tak kira nak jugak snap2 even org keliling tgk aku lain macam...mesti diorg ingat aku yang tergila2kan budak laki baru habis sekolh ni...(kihkihkhihkhihk..memang pun aku gilakan ko...=p) oergi mati lah org nak kata apa..camera aku punya..

katanya angle ni cantik tapi malang kepala kamu sudah terputus akibat ketajaman camera ku..huuhuhuhuhala dramatiklah sket gambar sesekali tak ada kepala kan..lalalala
Lokasi: Pasar Seni

hye cik abang sedang memilih bunga kah..(untuk saya lah tue...hehehehheeh tq muah sket!)
lokasi: Pasar Bunga Petaling Street


lokasi tersebut adalah di petaling street..huuhuhuh apa pandang2??? kan dah pesan jangan pandang belakang...degil ea tak mao dgr cakap..=p


mamat depan tue kan yang berbaju putih tue memula..dia perasan arr ingat aku nak snap curi gambar dia..elllooo sorry ar bro..balak aku kat belakang tue..aku nak amek gambar dia lah nasib ko paham ko pandang tepi..anyway tq lah yer bro..jangan marah..peace!
lokasi: LRT Putra Station Pasar Seni


katanya tak pernah naik train ngan aku...so thats y aku meninggalkan mYvi ku di terminal putra..dan brsama2 meredah lautan manusia jalan2 di KL...
lokasi: Star station Masjid Jamek
Sempat aku snap gambar tgh melintas jalan kat zebra line..look cool..macam iklan apa jer anyway he came last week 28 feb 2010 - 1 March 2010..aku terlupa amek gambar dia naik bas dua tingkat tue..teruja katanya..1st time travel to KL naik pengangkutan awam...whatever it is tq dude..luv u yeahh..=)

1 comment:

  1. auntie ingat cin nunu je model blog ...cik jim pun dah ada model utk blog cik jim ...he..he tahniah ek

    ReplyDelete


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...