Monday, May 31, 2010

.::Thank YOU 4 da Double Trouble::.

assalammualaikum semua incik2 dan poowan2 yg sedang mengeja membaca blog saya nie, anyway thanks lah sebab luang kan masa nak baca blog nie...this entry is wrote oppppsss bila lak aku guna pen nak tulis entry nie...entry kali nie di taip khusus buat MR JMR kerana telah memberi saya dan MR saya tiket free Konsert Double Trouble di Larkin JB pada 5 June ni!
Tak lupa juga pada MRS JMR cik nunu kite yang bersusah payah memandu mendaki gunung ganang hanya untuk menyampaikan hadiah tiket percuma ini di luar pintu, sehingga kan bas MR JMR ke ganu terlepas..(mujur ada next bus...kalau tak text kat nuff nang mintak tiket free ke GANU!!!! yeayeayeay!! Balik ganu free!!)

tiket double trouble ada 2 keping yer terlipat lak kebelakang
Anyway ini lah dia yer kawan2 ku sekalian mahkluk...tiket free 2Keping yang bernilai RM140 atau RM70 sekepeng!!!..jangan jelous yer akak2 adik2 abang2 diluar sana...(aku pun jealous lah pasal tiket mencari emas pun 5 June!! Bee you utang i kay!!)


lagi sekali ini adalah entry khas buat JMR and Cik Nunu...and on behalf of MR Razis...dia kata million thanks to u owllllllsssssssssssssssssss....nunyte!! bubye...

p/s: sekian blogers sila layari laman web makhluk berhati pemurah tersebut jika anda mahukan apa sahaja tiket free dari beliau...syarat nya sila sertakan gigi susu kalian sebagai bukti anda melayari blog beliawwwwwwwwwwwwww...thank you and please come again! :) (untuk link sila klik mana2 nama beliaw di dalam entry ni)

3 comments:

  1. sib baik tiket bas u 2 g kelantan.. klu g t'ganu i da nk mintk je.. nk bgi kat org yg t'lepas bas 2..;p

    ReplyDelete
  2. nak nak nak. search n wings tu??? tp 5hb?? kirenyeee hang dari johor ke kenit?

    ReplyDelete
  3. bongek! ko ni leh tahan jugak..dah tiket aku ko tengok2 terang2 dari green wood ke golden sand 5HB JUNE 2010 ko tanya aku lagi kan...ni ada yang 5pgi 6HB makan pasir nie!

    ReplyDelete


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...