Saturday, June 5, 2010

.::Kenapa Cari Pemandu Teksi Wanita??::.

bengkek betul aku...yang pergi blur kan gambar setan ni buat apa..biarlah semua org alert kalau nampak laknat nie.
KUALA LUMPUR: Seorang abang tidak mampu berbuat apa-apa untuk menyelamatkan adik perempuannya daripada dicabul seorang individu dalam sebuah teksi selepas dia diugut dengan senjata tajam jika melawan, semalam.


Assalammualaikum semua bloger and silent reader...korang baca tak paper hari nie? yang atas tue aku amek sket jer lah ea..nanti korang google kat online news (LINK1, LINK2)actually aku kuarkan entry ni pasal nak menjawab beberapa org kawan yang tertanya2 kenapa aku nak cari pemandu teksi wanita.. Haaaaaaaaaaaaaaaaa ni lah jawapanya...baru semalam citer, hari ni kat paper dah kuar dah perangai buruk pakcik teksi yang konon budiman tapi macam haram,korang tengok yang abang sendiri ada dalam teksi pun tak leh nak buat apa, inikan pulak perempuan sorang2 dalam teksi tue berdua ngan pemandu bertopengkan setan. Hope segelintir jer dari mereka yang melakukan ni..and yang lain masih boleh dipercayai..(tapi pada sapa yang nak, percaya lah..macam aku ni susah nak cakap)..

So nak dijadikan cerita...jeng! jeng! jeng!...sebenarnya dari tahun lepas lagi aku dah tak nak naik teksi awam nie..pasalnya kawan baik aku dah pernah dicabul...then di pukau...wah! wah! wah! lagi panas...terbabit berlaku pada july tahun lepas tak silap aku...kawan aku tue kena tekanan perasaan hampir berbulan2..malah tak cukup dgn itu  driver teksi yang fasih berbahasa inggeris tersebut juga melakukan gangguan sexual ditelefon (SMS) even tak dijawab walau satu sms beliaw, setan tue masih tak menghentikan kerja sia2 tue..

Seterusnya kawan aku lagi kena! (tapi yang lain bukan org yang sama) On the way beliau nak ditemuduga di MRCB KL..beliau terpaksa menaiki teksi dari damansara ke pejabat terbabit...beliaww menceritakan kepada aku detik2 cemas didalam teksi terbabit. Pemandu tersebut kali ni bukan berbangsa melayu seperti kes diatas..tetapi bangsa lain...beliaw terpaksa mendengar ceramah sexual! selama setengah jam selama beliaw didalam teksi!!

Setelah dianalisis aku dapati rata2 yang melakukan aktiviti raba-meraba, cakap2 lucah dan sewaktu denganya adalah dalam lingkungan 30-an keatas!...yang Kes 1 tadi dah ada cucu..yang Kes 2 pulak dalam 30an...disebabkan malam nie aku nak berangkat ke kayuhijau jadi tak ada sapa nak hantar kesana thats y lah aku nak cari pemandu teksi wanita..tapi malangnya tak dapat cari..so nak kata nasib aku baik boleh lah jugak...my housemate yang ada scooter tue  tibe2 last minute kata tak masuk kerja malam ni and sudi nak hantar aku ke stesen kayuhijau..bersama bagasi bosar den yang ibarat macam nak melancong ke Perth Ausie 10hari!..Syukur Alhamdullilah..Allah terima doaku diutuskan bantuan..

Tak kisahlah..scooter pun okay apa! tak pernah lagi aku buat nie..turun gunung lak tue..dah tak ada bagpack..jadi memang terpaksa kena guna beg peti Samsonite aku tue..at least yang hantar aku ni org yang aku kenal dan percaya..selamat ke tak nanti aku bagi tau okay!!So pesanan terakhir petang dan untuk hari ni adalah..especially kepada kawan2 perempuan aku semua..carilah apa2 ikhtiar selain dari menaiki teksi! Nak-nak waktu malam..coz sedangkan siang hari depa semua leh buat jenayah ni kan waktu gelap gulita..yer tak...?

P/S: bertolak dari greenwood ke goldensand jam 9.00pm! Muah! Doakanlah semoga selamat pergi dan pulang. Amin

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...