Friday, June 4, 2010

.::Keterujaan Bersama Karisma::.

hye u owllls selamat malam diucapkan...aku nak cakap sket jer nie...aku saja jer excited ni baru lepas balik dari kuar mencari bekalan makanan bersama housemate, tapi yang paling bestnya adalah bukan mencari makanan tapi membonceng scooter bersama2 beliaw..ini adalah saya mengistiharkan saya pertama kali membonceng scooter...huhuhuhuhuhhuuh tak sangka best rupanya naik scooter jalan2 kat atas pergunungan maori nie...dari atas gunung ni kite leh saksikan banyak lampu2 neon+kalimantang+kelip2+spotlite+suluh+dan pelbagai lagi lampu yang tak dapek den nak mengelistkan nya disini sangat cantik menyinari bumi Allah ni yer tuan2...Ting! tetibe aku ada idea...nak shoot KL bersama scooter housemate aku nie...mesti best kan tak payah guna aircond coz angin malam memang sangat bukan sepoi2 lagi..macam ribut dah kalau kawan den tu bawak laju lah...mula2 cuak jugak lah...coz aku ni jakun sket naik kenderan dua tayar ni (hehhehehehe korang nak gelak kan aku gelak lah aku peduli puler..) lepas ni boleh lah beli helmet ada bunga PING! okay tata...den saja nak menerujakan diri...yang tak bape nak happy 1 hari nie..tapi apa2 pun den sangat berterima kasih lah kat kawan den tue..(Asi!!!!! esok jangan lambat kite ke kaki bukit lagi!)...okay u owllllsss chowzzzzzzzzzzzzz

p/s: Sorry yer reader gambar scoot beliaw tidak dapat dipaparkan kerana gelap malam2 nie..tak nampak kami kang u owlll nampak benda lain plak..ahakzzzzzzzzzz tata~~

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...