Friday, July 16, 2010

.::Bila Hati Mula Rindu En.Sizar::.

Within you I lose myself...

Without you I find myself
Wanting not to be lost again
~~

8 comments:

  1. rindu ye..hehehe..samalah kita..

    cik Nunu dh pndah klang.
    ms dating dh kena kurang..
    rindu makin bertambah skang.
    bukan bmakna nak tambah lg sorang..
    kan tak pasal kena pelempang..
    terpaksa lunch&dinner sorang2..
    nak buat camne, dah sayang..
    hanya hayazi&cutat peneman aku skang..
    jom makang ikang, layangggggg!!!

    ReplyDelete
  2. ko ni giler ke apa jamar..wakakakakak giler syok baca comment nie siap berintonasi aku membaca nya....pujian creative untuk JMR...<---sila click dia jika anda mahu pelempang wakakakakak..click tang mana aku pun tak tau :p

    ReplyDelete
  3. rindu jugak =.=""

    Banyak kan sabar ea :)

    ReplyDelete
  4. heheheheheh tq ღ TeRU²bOzUღ ....

    ReplyDelete
  5. sometimes rasa rindu itu bagus jugak kan

    ReplyDelete
  6. a'ah...bila gaduh dan berjauhan mula lah rindu...:)

    ReplyDelete
  7. alah gedik2 rinduuuu..auuu

    ReplyDelete
  8. geee!!! ang cari pasal ngan aku siap ko nanti aku sampai sana tau lah ang, aku luku kepala ang

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...