Friday, September 3, 2010

.::Artificial Intelligence::.

(gambar ihsan dari encik google)

Salam selamat bersahur semua kawan2 blogger...sejak 3pagi tadi mengadap assignment untuk subject Artificial Intelligence nie..atau bila kite alih bahasa secara arus terus tanpa corner kite akan dapat perkataan "Kebijaksanaan Tiruan" wahahahhaha apa lah yang jim mengarut nie..tuelah bila dah stuck tengah2 macam nie lah jadi nya..menaip entry mengarut...

Lagi tadi aku duk pikir macam mana nak dapatkan membership function nie...kawan2 ada tak yang amek subject nie...huwaaawawawa...aku tak tau...aku tak tau...aku tak tau...aku tak tau...aku tak tau...!!!!..tapi aku jugak kena siapkan b4 3.30pm hari nie!! Ini kan bukan assignment mengarang nak menggoreng hingga gareng...tapi ini nak prove...:(...Ya Allah kurniakan lah aku kebijaksanaan yang bukan tiruan untuk teruskan perjuangan menuntut ilmuMu...

Report aku nie dah nak siap, tapi simulate kat software yang tak jadi..kalau kat software tak kuar apa2 macam mana aku nak bagi tunjuk result system nie...adoiiii aiiii nak mintak extend submission confirm errkkkk potong markah yang sedia sikit...lagi mau potong hanya kerana tak submit due to the dateline. Anyway you all thanks sangatlah kerana sudi nak baca entry mengarut aku ketika sahur yer...Muah!

Notakuku: Bengkak gusi pulak pagi nie...akibat terketap rahang semalam..tak tau nak guna ubat apa dah mood today...:(

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...