Tuesday, December 14, 2010

.::Peminat Lady Gaga beli tiket palsu dari internet::.

Assalammualaikum dan selamat pagi semua kawan2 bloggers...hehehe hari ni miss jim ada mood nak update enrty disebabkan pagi2 ada terbaca tentang PEMINAT lady gaga yang tertipu...hhuuhhuh baguslah...next time buatlah lagi kalau tak serik...anyway sejak pembongkaran rahsia yang CIk Gagap ni adalah boneka agenda freemanson dan yang sewaktu denganya miss jim memang cukup tak berkenan dgn dia..anyway berita utusan pagi nie berbunyi begini:
 (Dah macam tak betul dah budak nie...sebagai manusia kesian tengok dia nie tapi kalau ada akal yang waras dia mesti tak jadi macam nie)

Peminat Lady Gaga beli tiket palsu dari internet

14/12/2010 2:18am

MADRID 14 Dis. - Beratus peminat Lady Gaga telah tertipu dengan membeli tiket konsert palsu penyanyi tersebut yang diadakan Ahad lalu di Sepanyol melalui internet.
Peminat telah membayar AS$260 (RM815), dua kali ganda daripada harga asal tiket konsert yang diadakan di ibu kota Madrid yang dihadiri oleh 18,000 peminat penyanyi tersebut.
Menurut pihak polis, para penipu telah membuat beratus salinan tiket dengan begitu teliti sehinggakan pembeli tidak dapat membezakan tiket asal dan yang palsu. - AGENSI

Sumber diambil daripada: Utusan

Daripada tengok konsert dia yang kalau kite fikir secara sedar n waras akal fikiran nie, rasa memang TAK BERBALOI dan tidak dapat mendatangkan apa2 input yang berfaedah dari segi spiritual mahupun fizikal..anyway pada yang TERFANATIK minat kat MINAH GAGAP nie..Miss Jim mintak maaf lah, apa2 pun this is my blog and I have right to say what I think....wassalam...:)

6 comments:

  1. sapa lady gaga ni?, xkenal pon..

    ReplyDelete
  2. dia adalah kakak kepada burung gagak, tetapi disumpah katak..thats y pakaian dia macam dalam gambar tue..~~~~~~~~

    ReplyDelete
  3. Lady Gaga oh Lady Gago.. ahakz.. Kalaulah dia bertaubat.. Aku wat kenduri kesyukuran terus.. ahakz.

    ReplyDelete
  4. betul tue Aretikz!

    salam kenal jugak untuk djemari.org!

    ReplyDelete


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...