Friday, January 7, 2011

.:: Harapan untuk AJL yang ke 25 ::.


Assalammualaikum rakan2 blogger sekalian...okay malam nie nak citer harapan Miss Jim untuk AJL 25 pada 9hb jan nie..anyway bukan harapan untuk para peserta yang tercalon untuk anugerah tersebut....tetapi harapan untuk artist dan guest2 yang akan menghadiri majlis tersebut..
Harapanya adalah diharapkan mereka2 yang hadir berpakaian lah yang sesuai dan menghormati orang  lain even tak hormati hak tubuh badan mereka sendiri, sebabnya tak pasal orang lain pun dapat dosa sama sebab TERpandang kan kan kan....yang penting Miss Jim salute lah kat Yuna selaku artist indie yang muda dan berbakat besar tapi masih berpenampilan sopan dan bergaya! Yuna aza2 fighting!



Bukan bermakna artist yang tak pakai tudung tak leh pakai sopan...boleh jer kot pakai lah macam Erra Fazira tue cam Irma cam contoh2 yang lain2 jugak...masyarakat dah tegur tue buatlah perubahan, even sendiri rasa tak selesa pakai pakaian yang lebih tertutup dan sopan tapi kite ni hidup bermasyarakat...kalau tak nak hidup bermasyarakat jangan jadi artist jangan duk msia...duk lah kat hollywood tak ada sapa kisah...

P/S: Suka tengok majlis2 anugerah ni bukan apa...suka fesyen2 diorg seperti Zila Jalil, Erma Fatimah, Fifi dan ramai lagi yang berpakaian sedap mata memandang...bukan terbelalak mata memandang. Wish all the best to all nominees...moga2 AJL atau apa2 sahaja majlis anugerah dapat adakan code of conduct untuk pakaian diorg...muah!!!

6 comments:

  1. ramai orang pandai menegur untuk menutup urat dari menutup aurat... ^_^

    ReplyDelete
  2. tue lah pasal cik kupang...
    hope AJL tak ada yang melampau sangat lah..

    ReplyDelete
  3. dorg pkai seksi meksi lam tv nk tarik perhatian umum.. tapi mest dorg xberani pakai cmtu kt lorong2 gelap..hahaha!!

    visit me: Nasri

    ReplyDelete
  4. yuna cantik c:

    anyway , follow your blog already c:

    ReplyDelete
  5. Nasri: betul tue!

    nurul atiqah: okay i'm coming!

    ReplyDelete


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...