Thursday, May 26, 2011

----->|Apa yang lelaki cari pada wanita|<-----

Lelaki mahukan wanita yang bijak dan bekerja tetapi yang lebih penting ialah wanita yang dapat mendorong dan mengurangkan kemungkinan membabitkan lelaki itu ke kancah tekanan yang dihadapi oleh kaum wanita.
--------------------------------------------------------------------------------

Lelaki lebih suka memilih pasangan yang jauh lebih muda dari umur mereka dan jika boleh wanita itu tidak pernah mempunyai teman lelaki dan bergaul dengan lelaki.
--------------------------------------------------------------------------------

Lelaki suka memilih wanita yang senantiasa nampak kemas, bersih dan cantik untuk menjadi teman hidup. Wanita yang suka berjenaka dan boleh bergurau, merasa gembira apabila bersama dan menyenangkan, seksi, mementingkan perhubungannya bersama lelaki itu, menyanjung tinggi teman lelakinya, bersikap terbuka dan boleh berbicara mengenai semua perkara, punya sifat keibuan dan lelaki tidak merasa bimbang ketika pergi bekerja, dan menganggap bahawa lelaki itu penting dalam kehidupan di dunia ini.
--------------------------------------------------------------------------------

Lelaki mula tidak suka pada wanita yang bebas pergaulannya, lebih mementingkan anak dari suami, tidak berminat dalam hal seks, terlalu dingin atau agresif, mempunyai pekerjaan yang lebih baik dan gaji yang lebih tinggi dari lelaki, suka berleter dan terlalu emosional, tidak memberikan perhatian kepada mereka.

huh....korang dah baca artikel di atas...hurmmm dahsyat bukan..okay belum bagi salam terus bagi artikel kan..hahahah hurmmm Assalammualaikum kawan2 blogger sekalian..actualy  got this artikel thru my email..tapi tuelah...kenapa email nie leh ter'ada' dalam email saya?? saya pun tak tau bukan saya yang hantar tapi ada yang send. Anyway pada yang nak amek artikel ni buat letak bawah bantal buat lah yer..yang penting KURANGKAN RUNGUTAN atau lebih baik (HILANGKAN RUNGUTAN TINGKATKAN KEJAYAAN!) semoga jim akan terus maju bersama rakan2 yang berfikiran maju yeah!

p/s: jgn kisah org sindir ke apa yg penting jgn biarkan kesihatan mental ada terganggu dan menghilangkan focus serta aura positive kamu...(kenapa aku macam lebih semangat jer yer akhir2 ni hahaha lantak lah bedah...ha yang duk terhendap2 tue...ko ader ke???)

5 comments:

  1. aha..sejak bila jadi pakar motivasi ni ?..betul2 kebanyakan lelaki begitu lah...bukan semua..he 2x..oppp sori..semuga miss jim n cik n jumpa org yg sayangkan n ikhlas menerima awak ber2 seadanya..amin...

    ReplyDelete
  2. rain setuju sebab realitinya rain sendiri lalui cuma tang umo tu eeer.. si dia muda lagi hehheeh

    ReplyDelete
  3. xde laki yg komen..so nk komen sket.. erm.. stuju ngan info tu.. walaupun jika seseorang laki tu jahat, dia ttp xsuka pasangan dia terlalu bebas pergaulannya..

    cuma bab yg umur tu tgok pada lelaki yg mcm mne..sebabnya, lelaki tua sah2 la minat yg lg muda.. dan lelaki muda byk juga yg minat wanita yg lebih berusia darinya.. he3..

    ReplyDelete


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...