Wednesday, December 28, 2011

Muflis Ketika Kaya

Assalammualaikum,

Tau tak ketika kaya pun kite boleh muflis tetapi ketika kita muflis belum tentu kita muflis...hurmmm korang faham ke apa yang jim maksudkan nie? Ok meh kite sama-sama berfaham2 disini..Maksud muflis ketika kaya adalah anda muflis pahala kaya harta...erti muflis yang belum tentu muflis pula adalah belum tentu pahala kita dah habis walaupun 5sen depan mata bukan kita yang punya. So, macam mana yang dikatakan muflis pahala tue? adalah apabila kita mengumpat/ mengata/ mengeji/ mencaci/ menyumpah (tapi bukan angkat sumpah)/ mengapi/ memfitnah dan mem - mem yang sewaktunya kepada orang lain, maka dengan automatiknya pahala anda akan dikreditkan kepada orang yang anda umpat keji keja keju tue secara online terus mendeductkan akaun pemegang2 saham akhirat. Oleh itu sempena kemunculan tahun baru 2012 nie...marilah kita bersama2 berusaha berazam berdoa dan bersangka baik berbuat baik berkata  baik serta yang baik2 bagi meningkatkan saham2 akhirat agar dividen kita terus meningkat, selain daripada membersihkan hati dari sifat2 mazmumah...semoga kita tidak menjadi orang-orang yang muflis pahalanya wasssalam... 

^Terima kasih kepada yang sudi singgah & santai disini, jumpa lagi :)^

2 comments:

  1. Setuju admin...moga tahun 2012 ni kita menuju ke arah yg di redhai Allah.

    ReplyDelete
  2. TQ sudi komen kat sini :) sama2 lah kite

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...